de blöööööde!

Hoj.
haha, konstig rubrik? mmm.. . vi har haft gäster ganska länge nu, men dom stack precis.. och när dom väl va här, satt vi tjejer i mirelas rum och snackade. hade lite skinn som stack ut på mitt ena finger, hahaha. låter konstigt men ja, så drog jag bort det, eller aaa jag försökte dra bort det men gjorde sååå ont, när jag väl fick bort det började det komma blod. uuuh, de blööööööde! it's not funnyy! hah, ni som inte fattar, ja ni kan väl gå in på youtube och typ söka på funny babys, eller något. hahhaa, nej men jag orkar inte gå in där och söka efter den lilla pojken. men det är ett videoklipp där en kvinna håller i ett barn, och barnet har då blod eller något vid munnen, i dont know. så är det då bebisens storebror som skriker åt sin pappa " de blöööööööööööde" (engelska) haha, så sött. "it's not funny"! aww :) men men.. nu ska jag göra annat.. som till exempel, luffa framför datorn.. hihiii (A)

btw, vi har någon bild från pulkåkningen idag, kankse lägger upp dom någongång. snart, imorgon, aldrig? haha.. hmm.. i'm wierd!

Kommentarer
Postat av: Bella

usch sånt gör sjukt ont, men dom är för irriterande för att låta dom 'hänga' kvar xD

2009-02-19 @ 23:29:46
URL: http://isabelletafs.blogg.se/
Postat av: Bella

haha precis xD Sen när man väl fått bort den så blir det ett sår typ som gör skitont i typ en vecka XD

Jag vet faktiskt inte vrf dom inte tror mej :S Jaja, dom lär ju märka att magen inte växer, om jag inte rör mej efter jag käkat godis såklart ;)

2009-02-19 @ 23:37:35
URL: http://isabelletafs.blogg.se/
Postat av: Bella

hmm, jag vet fakitkst inte :S Testa gå in på www.designadinblogg.se dom flesta svaren brukar jag hitta där! :)

2009-02-19 @ 23:48:27
URL: http://isabelletafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0