fredagen den 13 - några år tillbaka

hahaha, eftersom att det är fredagen den trettonde imorgon - otursdagen. så vet jag inte hur jag ska ta den dagen. hahahaha, nej men nu hade jag tänkt berätta en rolig idiotisk sak för er som hände fredagen den trettonde - några år tillbaka.

jag och minela gick ut (som alltid) vi gick till kullen med våra cyklar, jag minns att jag hade mina gröna - smarty skor som jag såå mycket älskade eftersom att jag red på en häst som hette smarty. ja iallafall, haha! så tog vi våra cyklar och ett rrep. vi gick upp på kullen med cyklarna, band fast cyklarna, där bak på min cykel och där framme på minelas cykel. sen sa vi "klara, färdiga, GOOOO"! och vi började cykla. eftersom att jag hade repet där bak så åkte jag först, men sen fick minela fart på sin cykel och kom före mig, eftersom att jag hade repet där bak (som sagt) så vände min cykel och jag åkte baklänges, något hände och båda cyklarna föll och rullade ner från kullen. så klart rullade jag och minela också efter, när vi kom ner var det första vi gjorde att vi frågade varandra "SÅG DU" hahahhahahaha, alltså. riktiga idioter, vad vi gjorde när vi var yngre, alltså. vem gör sånt här? till och med fredagen den 13, men asså man gör ju inte sånt alls! hahahha, idiooooter :P när vi sen tagit våra cyklar så märkte jag att jag hade ont, (KONSTIGT)? hahah, så hade jag skrapat upp mitt knä, hahahahha.. asså ohnej, vilka minnen.. tsss, att man ens gör något sånt HAHAHA. undra om det händer något imorgon? i hope not! :o

ja, det var det, HAHH. kan inte sluta skratta åt det, seriööst. asså jag kan fortfarande inte fatta att vi gjorde det. ;D nu ska jag gå! <3

Kommentarer
Postat av: miinela.

hahhaaha, dt va skitkul. !

2009-02-12 @ 21:37:47
URL: http://miinelaaah.blogg.se/
Postat av: emma grön

hhahahhahaha fan vad kul :D

2009-02-12 @ 22:36:17
URL: http://emmagronstortskon.blogg.se/
Postat av: Iraq

Haha, galna på riktigt. XD

2009-02-12 @ 23:03:34
Postat av: amela

Svar till minela: klart det va, men idiotiskt! ;D

svar till emma: hahahah :)

svar till iraq: vem är du? (A) and i knooow that! :D

2009-02-13 @ 12:37:59
URL: http://amelath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0