godnatt

Hejheeej. just nu är jag riktigt trött men jag tänkte skriva ett inlägg innan jag går och lägger mig. ja jag vet, det är lördag och klockan är bara fem i tio. men hallo, jag har inte sovit alls idag, fick vakna helt tidigt för kvällsposten, dooooh.. . och imorgon blir det samma sak igen, asså jag får ju aaldrig någon dag som jag kan sova ut. förhoppningsvis får jag det på fredag, då vi är lediga från skolan - min klass, då.. . om inget annat kommer upp som gör att jag måste stiga upp tidigt /: men det hoppas vi inte på. iallafall, em.. . som sagt, idag har jag bara varit hemma och inte gjort så mycket alls. kollat genom bloggar, ätit lite, kollat tv, försökt sova - aldrig lyckats - kommit upp något hela tiden, sen så har jag också tvättat kläder med mamma. och nu, nu så ska jag äntligen lägga mig, min säng väntar! haha, uuuh looooove too sleeep :) nej, nu går jag. men ni får ha en trevlig kväll och vi hörs imorgon!


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0