hemma, nu.. .

Hejsan sötnooosar.
Nu har jag äntligen kommit hem, var på södan för att lämna lite fika till lillebror men nej, han ville inte ha det och så klart blir jag riktigt arg, för jag går dit för att vara snäll och MISSA VÅRA BÄSTA ÅR för att lämna lite till honom, så det var bara till att gå tillbaka. så kommer mamma och frågar om jag kan hjälpa henne, why not.. ..  så idag missade jag våra bästa år, får väl vakna tidigt imorgon och kolla på det dåå.. hmm ;p men men, nu är jag iallafall hemma och vet ni vad? nu, nu äntligen ska jag äta frukost. HAHA.. . ohlord, butbut.. . väntar bara på att mitt teevatten ska koka, mums. sen hade jag tänkt titta på tv.. 

jag och selma har bestämt oss för att plugga idag, men jag tror inte att jag har någon lust för pluggande. puh.. . /: men vi ser om det blir något utav det eller inte, jag tror inte det iallafall. klockan är tre och jag ska viiiila som fan, sen blir det ju jobb på badhuset, är hemma runt halv åtta-åtta så då tror jag heller inte att det blir pluggande, hur trött är inte jag då? haha.. men men, det är bara till att vänta och se, hoh.. någongång måste man ju börja /:

nej, nu ska jag kolla runt bland andra bloggar. ha det bra, kramiiz.


Kommentarer
Postat av: Nadz

snygg Bill tröja, jag har likadan ;D

2009-02-18 @ 22:49:53
URL: http://josefinundnadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0