huvudverk - som f'n

hejsan, för första gången idag. jag har tänkt på en sak, mina inlägg kommer förmodligen att komma vid kvällen, vad jag märkt. men inte på söndagar och kanske fredagar eller något. jag vet inte, haha. men, bara så ni vet, men kan hända att dom kommer tidigare, som jag sa så gör jag så gott jag kan med att uppdatera så ofta som möjligt. iallafall, nu så sitter jag och äter risifrutti, mums. älskar det så mycket, åt en innan idag också (A) har även tagit en tablett, riktigt ont i huvet och magen har jag. idag blev det skola, skojskoj. sen kom karna, vi var på stan, sen hem till mig, laga mat och sen stan igen, handlade en kjol, kommer lägga upp en bild på den sen, någon dag! :) sen blev det jobbet, nu är jag hemma och har som sagt huvudverk. jag har även pluggat, idrott, haha jag vet inte vad det är med mig. pluggar hela tiden nu, höhö :) nej, men det är ju bara bra (A) nu orkar jag inte skriva mer, haha. ha det bra, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0