IKEA - storhandla

hejsan sötnosar! nu, äntligen sitter jag vid min dator - som jag saknat hela dagen! hihi.. iallafall, vaknade ganska tidigt imorse, minns inte vilken tid var såå fruktansvärt trött så jag somnade om igen. sen så vaknade jag igen halv nio, whuups? dags att stiga upp kanske? så jag gick upp, borstade tänderna, tvättade ansiktet och allt man gör. sen bytte jag om och sen fixade jag frukost, tittade på tv, lyssnade på lite musik och sen var det dags att cykla mot praktiken, jag var så trött att jag inte orkade cykla, seriöst jag ville inte ut. men jag kom iallafall dit, gick upp och mötte A & S. var där en liten stund och sen åkte vi till malmö. himla skoj! vi körde runt och gjorde massa ärenden och sen blev det IKEA, där åt vi och sen blev det att storhandla där. det var riktigt kul! jag har aldrig handlat så mycket i hela mitt liv, vi plockade på oss med massor me saker, tre kundvagnar! slå det du ;) hahaha. när vi väl kom hem - till trelleborg var klockan fyra.. vi lyfte upp bara lite av sakerna till övervåningen och sen fick jag sluta :) cyklade hem och det blev tv direkt, så trött som jag var. hihi..

sen kom jag på att jag var riktigt hungrig så jag la potatis i ugnen, ska äta det med keso. såå gott :)

hoppas ni alla mår bra idag, själv hade jag lite huvudverk i morse, men det försvann efter någon timme när jag hade tagit en tablett :)

jag älskar mina piiiigor
! :)


Kommentarer
Postat av: Nade

fin bild=D, lovely hår

2009-03-01 @ 18:39:05
URL: http://nades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0