JAG ÄR ARG!

Hojhoj! nej, just nu är jag riktigt arg! och det finns flera olika anledningar till detta. (låter som en vuxen - ohmylord) iallafall.

  • du
  • ni
  • det

ja, det är några anledningar, ni fattar inte men ändå. sen så är jag även arg för att jag inte orkar sälja kvällsposten imorgon, när det är så mycket snö, jag jobbar ju efter. lycka till med att jag kommer hinna till halv elva, mmhh. . får väl göra mitt bästa, och inte försöka ramla av cykeln hah.. sen blir det då jobb, träffa några, vet fortfarande inte om janna kommer vara där? tror inte det, dom är nog kvar i österrike.. hååh, blir nog lika jobbigt imorgon som förra lördagen - då nästan alla var bortresta medans vi andra fick slava och vara i vattnet heela tiden! mmh, nejj..

jag är även riktigt arg, även ledsen.. inte ledsen, utan besviken.. ja, besviken.. det är för på kissies blogg, finns det en sån sak "bloggsms" som man skriver vad man vill och länkar till sin blogg där, det kostar tio kronor och så kan alla på kissies blogg se inlägget och besöka min blogg.. men vet ni vad? okej, det är tio kronor. men ändå! jag gjorde det idag, fick jag några besökare? naj. seriöst, blev riktigt sur.. det är inte det med pengarna, utan att dom ljuger.. . nej nu går jag innan jag säger massa saker jag kommer ångra.

ha det bra, kram.


Kommentarer
Postat av: emmah

jag har lagt till dig nu så gör du detsamma med mig :)

2009-02-20 @ 23:41:21
URL: http://emach.blogg.se/
Postat av: Anonym

härlig blogg :)

2009-02-21 @ 01:44:20
URL: http://tiildah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0