leeedig

hojhoj. ledig idag, jaa. riktigt skönt, fick sova ut. snart börjar även våra bästa år, som jag hade tänkt kolla på och efter det blir det lite stääd. sen hade jag även tänkt sova ut lite till och laater blir det ut. just nu känner jag mig lite såådär, förkyld. började nysa från ingenstans och nu gör min hals ont, höh? men men. imorgon blir det jobb, känner verkligen att jag inte orkar med det.. och vi som behööööver folk så kommer det vara vissa som ska åka bort, så mer jobb för oss, joobbigt! kommer frysa ihjäl vafan ;( men men. får hoppas på det bästa, ska även höra med lite folk på msn om dom vill komma.

såg att vissa tyckte att förra inlägget var roligt, haha.. ja, det finns massor med fler sånna "historier" om mig och minela, som jag kanske lägger in någon gång, haha. men nu ska jag gör annat - mitt huvud dödar!

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0