snööööö

hejsan. uusch, känner mig helt förkyld. nyser hela tiden, min hals gör ont, huvudet dööödar sen har jag också ont ii magen. har precis fixat soppa, mums.. ska äta det snart, men först hade jag tänkt skriva lite, så jag inte är heelt frånvarande idag.

jag hoppas att allt är bra med er iallafall!
vad händer idag då? hmm .. i dont know, haha jo det gör jag visst -P haha. ohno.. . jag ska ut och åka puuulka! hahaha, ska vara ett litet barn, ska ut i snön och åka puuulka! hahha, ohnej :) oh, vilka mysiga minnen man får när man ser snön, för riktigt längesen, när vi hade snö här i trelleborg, och då menar jag riktigt mycket snö, så var vi alltid ute och åkte pulka, men som vanligt frös jag riktigt mycket och ville hem direkt, och förstörde för dom andra :/ eller förstörde och förstörde, dom hade ju varandra, men jag gick ju.. haha, nej men sen när man kom hem drack man varm oboy och gömde sig under sitt täcke.. myysigt mysiiigt. det är exakt vad jag ska göra när jag kommer hem ikväll :) ihihi. . men mycket får jag klä på mig, så dom andra inte blir sura för att jag sticker hhem innan dom vill hem ;p hihi.

btw, har fått brunkräm av mamma, snällt! :) samma hudfärg och allt, men problemet är att jag inte använder sånt. hihi, men men, när man får något får man väl ta och använda det dåå. :) kommer nog behövas iallafall, love you mum <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0