till er, nya läsare

Tja.
eftersom att jag fått måånga nya läsare, så tänkte jag bara berätta lite kort om varför jag inte uppdaterar så mycket om dagarna, utan mest på kvällen. måndagar och tisdagar, gäller praktiken till sex! så efter sju något ploppar det upp ett eller två inlägg! onsdag, skola och sen hem, några få timmar här, sen blir det jobb men det kan hända att det ploppar upp ett inlägg innan det blir jobb, vem vet? men det brukar alltid bli efter jobb, runt åtta då. torsdag är det skola och sen hjälpa mamma, så alltså kommer något inlägg vid fyra - fem tiden. fredag, ja, då kommer det under dagen, då jag orkar som sagt. lördag - kvällsan och sen jobb till fyra, så efter det, eller efter att jag ätit och lite såå, som nu. jag slutade fyra, men jag skriver nu, en timme och en halv timme, seenare! så det beror på hur jag känner, om jag orkar skriva nu, eller senare. så det gäller att hålla utkik ;) anyway, söndag så kan det hända att det ploppar upp något inlägg när som helst. ;)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0