VILL TILL DANMARK

Hejsaan. nu är jag hemma, efter att ha varit ute några timmar höhö. först gick jag och selma en runda till stan, mot mc donalds och beställde varm oboy och hon kaffe. sen kom O.. . umgicks lite och sen blev det mot solarium. för typ, första gången på lääänge för mig. alltså, varje gång jag ska sola ( nu låter det precis som om jag solar skitofta, men noo! jag solar typ, ALDRIG ) ja iallafall. men när jag väl solar, och när jag lägger mig i solariumet, blir jag riiktigt rädd. okej, precis som om jag inte är rädd för annat. jag är ju rädd för allt, men ändå. blir helt rädd när jag lägger mig, jag har ju sett när folk får canser av det, folk dör och massa annat. riktigt läskigt, men vad ska man göra när man får höra att man är blek. :o haha. nej men nu ska man inte skylla på andra. så det blev solning för mig och sema, sen kom mirela och vi åt mat på Sibylla. och nu är jag hemma, ganska trött och har riktig huvudverk men jag lever än. nu ska jag kolla runt i bloggvärlden.


ohoo.. jag vill till danmark, vet inte varför. känner bara att jag vill dit, handla kläder och massa annat.. . :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0