älskar att sova

Shuu.
ja jag skrev att jag skulle skriva efter skolan, gjorde jag det? nej, och jag ber om ursäkt. hah.. . ja varför jag inte skrev är då för att jag var så fruktansvärt trött att jag somnade direkt. riktigt skönt var det måste jag säga, riiiktigt. det var längesen som jag sov under dagarna, och det kan bero på att man inte vill att dagarna bara ska gå förbi. som idag, men ja, jag klarar mig. har ändå inte haft så mycket att göra, hah så kan jag ändå inte säga för jag har att plugga till prov och så. men jag har inte orkat, ja orkat har jag inte. haha.. . iallafall, när jag vaknade så åt vi mat, gott! nu gör jag inte så mycket. är ganska trött, skulle bara vilja lägga mig ner i sängen och somna om igen, ska jag? haha.. . ja, som ni förstår så älskar jag att sova och jag är nog inte ensam om det. höööh.. .

idag i skolan fick jag höra att min blogg är ful, hahaha.. egentligen så gör det inte så mycket, den är ju min och jag bestämmer hur den ska se ut, kvittar om den är ful eller inte. men nu gjorde det inte så mycket eftersom att det bara var något som jag la ihop snabbt så den inte skulle se ut som en "vanlig" design, om ni fattar vad jag menar. aja, men ibland ska man tänka sig för innan man säger sånna saker, det kan ju såra personen, men just i detta fallet, bryr jag mig inte om vad folk tycker. but, WHAEVAAAH!

nej nu ska jag hämta lite godis och äta så mycket jag bara kan, shäääät. aja, ni får ha det så bra.



13.37
eliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0