dålig uppdatering - sorry!

Hoj.
ja, det blir lite konstigt nu med praktiken, nu hinner jag inte uppdatera alls, förutom ett inlägg om dagen, ungefär. sorry! men men.. . idag har det varit helt okej på praktiken, igen. börjar bli okej därborta, haha... inte lika jobbigt som de första två dagarna. men jag saknar verkligen skolan, asså vad är det med mig? haha, nej men asså när jag tänker efter, jag ska praktisera där till sommarlovet.. asså, klarar jag detta? och jag saknar skolan nu, jag tänker "det är bara tre dagar som man får vara i skolan nu då" asså, stud? nej men, saknar bara alla och så.. vill ha mycket rast & så som innan. vill skratta och massa annat.. här får jag ju bara servera och städa, skrattar inte alls. men men, nu hade jag tänkt gå och lägga mig eller något sånt. men nooj, vet ni vad? imorgon är det skola, sen efter det så måste jag hem och plugga som en gris och sen blir det jobb. så ja, jag kommer nog inte uppdatera imorgon, det kanske kommer in ett litet inlägg vid åtta-tiden. men, ha det bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0