Eminem - Crack a bottle

låten dööödar, riktigt bra är den. me like!:) men men, jag har ju försökt att ladda upp beyonce's låtar, det fungerar int och det dumma är att jag alltid trott att det inte fungerar för det är något fel på youtube, men nej. det går ju att ladda upp andra? men men..

alltså, när man ändå pratar om honom nu, så la jag märke till (igen) hur j'''vla snygg han är. man dör! :o asså riktigt snygg är människan! btw, idag har vi 14 år tillsammans. om man ändå kunde drömma! (A) HAHAHA.. torr


nej, nu ska jag duscha. have a nice day night! (K)

Kommentarer
Postat av: mimmi

hur tusan får du in de youtube länkarna på bloggen ?! så att man kan spela videon på bloggen :P

2009-01-29 @ 10:28:39
URL: http://mimmismriko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0