fckit.

Hooj. igår var jobbet riktigt kul, först så bytte vi om och när vi kom i vattnet så sjöng vi med barnen och dom fick leka med leksaker och hoppa från kanten, och lite annat skoj. när den gruppen var klar så kom nästa, vi gjorde det vi alltid gör. har kul! nej men vi sprattlade och dök och flöt och massa annat. sedan sjöng vi kalle kamel med dom, aah.. . när dom hade stuckit så var det så himla skönt att ha hela bassängen för sig själv, det var jag, karna och janna. snacka om att man kände sig som åtta igen, hh.. nej men skoj var det.. det blev lite dränkningar och "titanic" och lite annat skoj. när vi lekt färdigt blev det att byta om och gå hem, duscha och plugga till provet. och idag orkade jag inte gå upp för att gå till skolan, men det blev av iallafall, när jag kom dit satt elin redan där och väntade, eller ah hon hade precis kommit så ya. men men, sen blev det prov idag em. jag tror inte att vi ska nämna något, är så jävla sur just nu. förlåt för att jag svär, men man kan inte hjälpa det när man är arg.. anyway, efter provet slutade vi för dagen, alltså vid två. jag hjälpte mamma och sen blev det hem, jag är på så jävla dåligt humör just nu, vill bara, ja jag vet inte vad jag vill. försvinna!? aja, ska sluta klaga och lägga mig och sova, sova bort så mycket det bara går, sova bort dagen.. . asså ååååååååååååh! mh, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0