Godmorgon

Hooj.
Amela är uppe, ya! dagen började så som alla andra lördagar & söndagar börjar, med kvällsan. sen blev det hem, räkna pengar och äta. nu sitter jag och pluggar, faktiskt är det ganska kul haha, nu när jag vet hur man gör och så, man blir helt glad när man ser att man räknat rätt, hahaha stuuuud.. nej men, nej så är det :) hah, och det är inte matte jag räknar utan det är företagsekonomi som jag pluggar till, vi ska ju ha prov i det nu den 22 januari, och ja, man måste ju börja någongång. hah, nej men det finns jättemånga och då menar jag jättemånga uppgifter som vi ska göra klart innan vi ska göra provet, och hallo? jag har knappt börjat, så det är nog dags att börja hah, så ja nu sitter jag här och pluggar, eller aah tog en liten paus för att skriva här så jag har hört av mig lite, you knooow.. ;) när jag pluggat klart hade jag tänkt städa lite och sen spela the sims, det var längesen! vi ser om jag orkar, eller har lust.. . om det är lika kul som innan? vi ser ju, hahh. . nej nu väntar böckerna, & btw, jag kommer inte kunna lägga upp några nya bilder här eftersom att jag inte hittar min kabel till miin mobil, tyvärr. men jag ska leta, jag lovar & då ska ni få mååånga nya bilder! istället, förtillfället, så får ni en gammal, men ändå inte sååå gammal. höh (A) aja, ha det bra. PusS.


Kommentarer
Postat av: karna

aww :D <33

2009-01-19 @ 11:49:48
URL: http://anrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0