imorgon - praktik - igen

hejsan.
tänkte bara höra av mig snabbt innan jag går och lägger mig. som sagt, så har jag fortfarande inte börjat läsa i min engelska bok, när gör jag det? ja det kan man ju undra! jag tror inte att det blir snart iallafal, kommer nog inte göra det innan proven, tror jag inte.. . men men, vad ska man göra? man orkar ju inte med allt här i livet, man får ta en sak i taget! just nu, är det praktiken som man måste koncentrera sig på, och skolan då. . nu kommer proven och så, ooh.. . men men, man måste! btw, vi hade ju prov i torsdags, i företagsekonomi, elin har fått reda på sitt resultat, men inte jag. fusk! men men, jag får höra med min lärare om hon rättat mitt också så jag slipper gå runt och vara nervös hela tiden.. . nej nu är jag riktigt trött, så nu ska jag sova. eller ska jag äta först? nja, jag får nog ta en banan och sen sova. men vi hörs imorgon, som sagt efter praktiken. ni vet om att jag slutar 18.00! så tills jag kommer hem, är klockan nog runt sju, så var berädda då! ;D haha. . ska försöka att uppdatera extra mycket imorgon, men lova kan jag inte göra, men försöka kan jag! (: nej nu går jag, kram på er & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0