oh my god!

jag har inte lagt mig än, nej. hah, nej men jag fick för mig att skriva ett inlägg om något som jag stör mig så otroligt mycket på! det är nog inte bara jag som gör det, finns säkert tusentals där ute som också gör det. men jag vill ändra på detta, jag vill, jag vill lära snorungarna en läxa! men hur? hur kan man lära någon som dom en läxa, som inte bryr sig om någon, gör som dom själv vill, lyssnar inte ens på deras föräldrar? ja, jag vet inte.. men jag vet att jag vill ändra detta och göra så dom inte håller på som dom gör, att dom slutar prata runt om andra, att dom slutar prata strunt och hitta på massa. det jag mest stör mig på är att dom ljuger så mycket om sitt liv, för att få platsa in bland dom andra.. ah, vad ska man göra egentligen? jag själv känner, eller.. . ja jag känner några sådana här personer, jag umgicks med dom innan, varje dag.. . jag visste att dom var som dom var, men det var mina vänner och jag ville umgås med dom. men jag fick nog till sist.. man ska inte hata någon, jag vet. men detta går inte, jag avskyr denna människa.. speciellt, den ena, eller den stööörsta av dom alla! seriöst, jag hoppas att det någon dag, SNART kommer och gör så att dom hära slutar göra som dom gör.. . arhhh! som sagt, jag umgicks med dessa innan, och vet ni vad? jag får höra, nästan varje dag något som dom eller den "största" berättat om mig, pratat om mig och massa annat.. det är inte klokt, jag hälsar inte ens på människan och ändå får jag höra saker om mig, som denna människa berättat, som jag inte träffat på riktigt länge? alltså, detta är inte klokt.. . i hate it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0