pizza

Shuu.
här sitter jag och har riktigt ont i magen. har precis värmt min pizza som jag nu ska äta, och sen måste jag få vila lite och därefter blir det städa, om det finns något att städa förståss. höh, sen får jag vänta på karna om hon nu kommer komma, vilket vi hoppas på! om allt går som planerat så ska karna komma någongång, när vet jag inte men snart hoppas jag. så ska vi fixa oss och så, sen blir det av till Emina, och laater blir det magasinet. nu hoppas jag verkligen på att karna också kommer! annars blir det bara, buuhu! :( ja, efter magasinet blir det hem till mig, och karna ska sova här :) imorgon blir det kvällsan och sen jubb! så, det är ja, typ allt för mig. för idag, så hörs vi imorgon igen.. förlåt, liiiite uppdateringar jag vet.. ;/

btw, hade prov idag, buuuhuuhhuu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0