AQUA

Hejsan mina läsare!
inga inlägg idag nej, men nu kommer det. och det får bli ett långt, hoppas jag på, haha.. bara för det (A). men men, idag så var det skola, fick reda på att jag fick, ett dåligt betyg. ojoj? men ja, jag får skärpa mig ordentligt nu, thats not my style! men, anyway. det blev svenska - sååå tråkigt, sov nästan.. . sen blev det engelskprov, gick väl sååå, em. ja jag vet inte, vi ser när vi får reda på resultatet. efter det blev det lunch och laaater två lektioner och sen stan, efter det hjälpte jag mamma. när vi var klara så var det bara att cykla hem så fort jag kunde och hämta plånboken, sen tillbaka till stan för att möta minela, och handla presenter. yayaaa, när vi gjort det blev vi hungriga så då blev det falafel & kebab. senare blev det dags att cykla hem, såå himla kallt det är utomhus! man fryser ju ihjäl! åhuu, är hemma nu och fryser riktigt mycket.. men det beror nog på vad jag har för kläder på mig, höhh.. tänkte byta om till myspys nu, ja. det ska jag göra, då gör jag det nu.. . sådär ja, imorgon blir det ju ett till prov i engelska, buuhuu.. . ;( men men, nu ska jag inte vara ledsen och sur, nu ska jag kiika in på youtube.

haha, vet ni vad? jag sökte precis på aqua, vet ni vad jag fick fram? bandet aqua som var så populära innan, alla typ ääälskade dom! speciellt jag haha :) jag tyckte om dom riktigt mycket, en riktig aqua-nörd. haihi :) ni minns väl dom? barbie girl, dr. jones, lollipop. ja, flera låtar finns. man blir så glad när man hör låtarna, för då tänker man bara på det gamla, det som hände förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0