HUR DU DÖDAR EN SPINDEL!

TIPS! HAHAHAHAHHAA, ohnej. Karna kom med ett tips till mig om hur man dödar en spindel, you wanna know? Klart jag delar med mig av en supersak! Jag har prövat, så det är sant. Haha, då vi städade hittade jag en spindel på taket. Asså seriöst, hur många finns det egentligen? Nu hoppas jag inte att jag hittar en ända! ;@ Aja.. Tipset då : Ta en parfym, helst en du inte tycker om, en du inte använder (vilket jag gjorde, så du inte slösar på den du brukar använda, smart va?) ah, sen sprutar du lite på spindeln, helst nära så det klistras fast på spindlen och då kvävs den eller vad det var karna sa, så den inte kan andas och därefter sprutar du lite till och vips, den dör. Hih, jag blev helt glad.. Den dog!

Där hör ni spindlar, våga komma in här så kommer jag med parfym och dödar dig!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Hur är allt med dig annars då en fredag som denna?! :)

Laddar inför eventuellt party i kväll redan nu kanske? :D



Själv har jag precis kommit med senaste "Bloggnytt".

Kolla gärna in det i bloggen och kom med din åsikt.

Kissie, Dessie, Bögen, Paulina. Alla är dem med...



Kram så länge! :)

2009-07-31 @ 17:03:46
URL: http://robinvardag.blogg.se/
Postat av: Anela

haha, tack för tipset! Jag HATAR spindlar, hittade en ny. Ska nog gå och spraya den med en äcklig parfym ;)

2009-07-31 @ 18:32:47
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se/
Postat av: Anela

hahah jag ska nog ta pappas after shave som gick ut för sisådär 3 år sen. Spindlarna kommer först hamna i koma och sen avlida en plågsam död kan jag lova ;)

2009-07-31 @ 19:03:54
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se/
Postat av: Anela

haha nej jag ska bara spruta på den! Inte tänker jag röra spindelfanskapet, avskyr spindlar! Jag duschade precis, det första jag ser när jag hoppar i badkaret är en spindel. Vad fan är oddsen liksom? Den spindeln lär ju läsa våra bloggar haha, och försökte sig på en "living on the edge!" som slutade i tragedi, jag spolade ner den ;) (ps, hann inte hämna after-shaven. haha)

2009-07-31 @ 20:08:06
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är bättre med Hårspray det är bättre sprut och inte lika dyrt! :) plus att hårspary e klippigare

2009-08-02 @ 14:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0