mad mad mad

........ är arg just nu, eller ska jag säga en liten smula ledsen. hah, är ensam hemma. alla har åkt till svedala för att sola & bada. och vad gör jag? jo jag är hemma och väntar på att klockan ska bli lite innan fyra så att jag ska gå till jobbet.. hmm, funny funny. men såklart är man inte så tjurig när man får pengarna man jobbat för, när lönen kommer. naj det blir man inte. så amela jobbar på! jag ska inte säga något i detalj, men jag kan bara säga att igår & i förrgår höll jag på att dö! (inte bokstavligt talat). skulle stänga tio men det blev två timmar över igår.. stackars mig och aannika. stress stress, ja det jag skulle behöva just nu är massage. ikväll blir det samma tid, till tio men jag hoppas bara att vi hinner stänga tio för jag orkar verkligen inte längre.. får så ont i ryggen och blir helt trött. värt pengarna? mm, det är frågan det..  anywayyy,

sitter och tänker hur minela har det där i bosnien. hon åkte i lördags, åh. exakt en vecka sen, maaah.. fast jag hört att det regnar och att det är fult väder där borta så då blir man lite mindre ledsen för man inte kan åka :) men det är ju inte därför jag vill dit, jag vill dit för att träffa allihopa, alla som bor där, umgås och ha kul. ut på kvällarna, fiika, festa. allt möjligt! ååh.. men här är det ju superfint väder, sol varje dag nu och övervarmt. man kan inte sova så varmt det är på kvällarna, fast som tur är, är jag sååå trött när jag kommer hem från jobb så jag somnar direkt (Y). aja, ska ta och skriva till minela och se hur hon har det där borta. ah, nu ska jag fortsätta äta mig tjock, trööööstäta för att alla är ute och solar och badar medans jag väntar på jobb! /: inte lönt att göra något nu heller, när det bara är någon få timme kvar. buh, aaa mina toffifee hjälper mig iallafall. puss!


jag bär ditt hjärta runt min hals....


Kommentarer
Postat av: Carro

svar:allt bra idag då sötnos :)?

2009-07-05 @ 20:02:40
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: TaRa'

hejhej, jag säljer liknande Balmain skor som Zara hade innan om du är intresserad. Jag är på semester i Holland och såg såna i butik, alla storlekar finns. Mejla mig vid intresse ; [email protected]

2009-07-05 @ 20:33:29
URL: http://lovesalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0