lite info om Tokio Hotel

lite sen information? jo jag vet. men bättre sent än aldrig, som jag alltid säger. hih..

20.07.2009

Tokio Hotel „HUMANOID"

Finally, it's official: the brand new album will be titled „HUMANOID"!
Show Comments | Post a comment

från Tom's blogg, på deras hemsida.
deras nya album heter HUMANOID, ändå coolt. :) vad tycker ni?

sen fick jag också med mig några bilder som han lagt upp på sin blogg, typ överfina eller vad?! :o


hitta ingen bild på gustav, tyvärr! är dom inte fiiiina? blir så glad av att se dom på bilder.. mh =)
btw, när vi ändå pratar om gustav. ni har väl hört vad som hänt honom? någon hade slagit honom med glas i huvudet.. aww.. vem är så dum och gör något sånt? seriöst, vad fan har han gjort egentligen? tycker verkligen synd om honom. hoppas de som gjorde vad dom gjorde får ett straff de förtjänar!


seriöst, kolla bara! :'( gustav <3

Kommentarer
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrån

sv. tack så jättemycket :D

2009-07-22 @ 14:11:40
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0