ny header + annat



yes, that's true.. som ni sjäälva ser. hah, naaaj men jag hade tröttnat på att ha samma så länge. + att jag inte var så speciellt nöjd med den förra. folk har ändrat om sina bloggar nu, den senaste tiden så tänkte.. varför inte fixa om min också, när jag ändå inte är något speciellt nöjd med den? jag har ju också skrivit innan att jag skulle ändra den då min dator fungerade igen, men så länge kunde jag inte vänta. så nu när min syster ändå jobbar och jag inte jobbar, så fick jag sitta vid hennes dator.. så, äntligen fick jag chansen att ändra bloggen. det tar ju ändå inte någon minut, det tar någon timme, så det var bra att det var gjort iallafall.


jag och karna, gammal bild på oss på magasinet.. miss

och nu när jag suttit här och fixat med bloggen så har jag ju inte ätit. jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle äta för min mage bööölade, ja ni som kan bosniska förstod det iallafall. men jag har inte ätit så den håller på att dö nu, + att karna kommer snart, nu när som helst.. och då ska vi se film, har några här hemma som vi hyrt, vi får se vilken hon vill se, sen ser vi vad vi mer hittar på med. hih.. åh, btw.. nnu regnar det också, gillar vi det? nee.... men mysigt att sitta inne och se film när det är dåligt väder ute, så var det alltid i bosnien, var det dåligt väder, då pratar jag om åska, regn, blixt & allt sånt, då var det riktigt mysigt att sitta antingen på balkongen och spela kort (för det var såå varmt) eller inne och se film/spela kort.. åh, sakna! nej nu ska jag inte sitta och längta dit (vilket är om ett år) naa, nu ska jag gå och äta.. mamma kallar på mig, paprike i sås, mums.. puss..


om ungefär ett år ska jag stå här igen, och bara titta ut mot havet.. tänka, att jag snart träffar alla därborta igen...

om ungefär ett år ska jag få träffa dessa personerna igen, förutom hon som håller om mig, Sadina.. som ska gifta sig nu, i sommar... synd att man inte kan vara där. men sen saknar jag min lilla Samra, mest av alla.. den minsta av oss på bilden.. min sötnos!

om ungefär ett år ska jag få bada och sola här igen, i tuzla.. hååh, miss! btw, jag på bild.. den närmsta med handduk, hih..

haha, nu dampar dom på mig.. nu säger jag hejdå på riktigt! hörs snart igen, kanske.. pusspuss.

Kommentarer
Postat av: dijanaaaaa

där har jag varigt :) asså bilden på badstället i tuzla,är där varje år :)

2009-09-13 @ 19:27:58
URL: http://dijanagavric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0