Utkast: eeeeeeelo. gooosh ...

eeeeeeelo.
gooosh så skönt det ska bli, ska vara ledig på torsdag & fredag, men idag ska jag jobba, som vanligt samma tid. fyra till tio (elva-tolv) får se hur många kunder vi har och hur snabba vi är (A) haha. i måndags & igår kom jag hem över elva, bra va? puh, nej.. har varit såå trött.. och jag kan bara säga måndag & tisdag har nästan varit ett helvete för mig (då pratar vi inte om jobb). & speciellt inatt och imorse, inte klokt.. och jag vet inte vad jag ska göra..

aja, anyway. klockan är snart två och snart är det dags att byta om & så inför jobb. idag stänger jag och min älskade josse. wihooooooo! :) sen är man leeedig på torsdag & fredag. då ska vi nog in till malmö, inte säkert på torsdag. men fredag, jajamääänsan! och då får vi se vad vi hittar på för kul, ja. we goo mään.

hih, nu är jag hungrig, nu ska jag ta och äta något.. vi hörs efter jobb, eller imorgon. förlåt för dålig uppdatering nu de senaste dagarna. men jag kan inte hjälpa det.. måste jobba, antingen blir det ett inlägg innan jobb och ett efter, eller så får ett räcka om dagen.. nu när jag jobbar fyra till tio, blir ju oftast senare också.. men ah.. jag försöker så gott jag kan. kan inte vara överallt samtidigt, /: hih. btw, har ni inte märkt att i nästan varje inlägg står det att jag är hungrig och att jag ska äta.. skumt... 8-) HAHAAA... aja, puss på er. & så hoppas vi på en bättre dag idag.


/ vasa Gara. hahahhahaha,





här får ni några bilder sen sööööndags. <3

här väntar viii på våra 30 potatisar, hiiiih.
kolla in våra ögon, först är dom liiite röda.. men seeen... .



sen koommer djävulen fram! haha, ohnej, så torr människa.. :p



love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0