090730

Hejsan sötnosar!
Innan jag börjar med min historia, så vill jag bara säga att det är grymt kul att veta att massa killkompisar brukar läsa min blogg! hahahahaha :) Puss babes.

Anyway. Idag började dagen med att jag vaknade tidigt inför jobb.. Fick vakna lite extra tidigt eftersom att cykeln redan var i stan och det var den för att jag åkte hem någon dag innan med mirela och hennes bil så cykeln fick stå kvar. Därför fick jag gå idag och sedan cykla hem. Kul! Nej men det var helt skönt att gå så tidigt på morgonen, man fick liksom lite mer energi osv osv.. Mår liksom lite bättre än att cykla, jag tänkte att jag kunde gå varje dag till jobb och kanske till skolan också. Men då kommer problemet, vakna tidigt. Vem vill det? Jag är ju ingen morgonmänniska, neeej! Så ah, hade jag jobbat lite senare eller om skolan börjat lite senare, så hade jag nog kunnat gå. Men det är just det, man ska gå tidigt på morgnen, det är då man piggnar upp lite. Nice va!? Haha, ohnej. Att ni inte visste det innan.. Det är bara jag som är lite efterbliven (A). Aja, vet ni vad? Jag har börjat lyssna på bosnisk musik, hm... Detta är inte alls likt mig!!!! Jag har börjat snacka mera på bosniska, börjat skriva saker på bosniska på bilddagboken, facebook osv osv.. Ja, det är iallafall inte alls likt mig, jag brukar ju lyssna på typ, Tokio Hotel, eminem, och massa annat.. Inte bosnisk musik iallafall. Men nu börjar det bli lite förändringar ser man! Haaahaa.. Aja. Nu kanske jag ska börja berätta om dagen? Ja, kanske?

Efter jobb blev det hem direkt (har redan berättat lite om det innan, hihi). Sen duschade jag och när jag var klar var Karna här. Överglad blev jag!:) Fast jag visste redan att hon skulle komma idag, haha.. Aja, så vi fixade oss lite, eller hon gjorde. Jag klädde på mig bara. Sen stack vi till stan. Vi åt på Mc Donalds, övergott som vanligt. Fetmat! Två chickenburgare, pommes... Hmm.. Haha, nej jag ska inte berätta vad jag åt. Ska inte ge er dålig mattips! Fast chickenburgare är övergott, det lovar jag! :) Det är alltid det jag äter på Mc Donalds, kan aldrig gå in dit utan att beställa en chicken burgare, eller som den nu heter Mc Chicken Junior. Hihi. Aja, när vi ätit klart blev det Systrar & Bönor, där tog jag en fika så satt vi där helt länge. Träffade något gäng som var överballa. Riktigt kul var det, speciellt med Karna. Som flippade med dom, som är svensk, men pratade på bosniska. Haha, åh love you girl! <3 Jag kan bara säga att min dag har varit super. Idag har jag och karna pratat om mycket. Många bra saker, helt mysigt att sitta på ett café och bara prata om allt möjligt. Jag älskar att jag kan prata om precis allt med dig! Jag hatar att du ska åka! Jag gör vad som helst att du ska stanna! Stanna, bo hos mig tills du hittar något, bo hos mig så länge du vill. Fan! :'/ Jag lovar att jag kommer besöka dig! Don't leave me<3 Aja. Som sagt, man kan inte få allt. Men just nu när vi kommit varandra så nära igen, efter allt.. Fckit.

Nu sitter jag bara och lyssnar på musik, och besöker bloggar såklart. Karna har åkt hem och imorgon väntar jobb igen. Sen kommer nog karna igen, eller ah. Vi hoppas det iallafall. Vill träffa henne så ofta som möjligt nu när hon kommer åka. Mh. :/ Fast just nu när jag jobbar typ som varje dag! Kill me.

Nu visar jag lite bilder! (:



jag trivs såååå med mitt nya hår. loveit! skulle jag ångra mig, skuuuulle jag! hahaaaaa.
Puss!

Kommentarer
Postat av: HANNA - GRATIS BLOGGDESIGN

SUGEN PÅ NY DESIGN? BLOGGDESIGN-UTLOTTNING PÅ www.hannamalmsten.blogg.se. ROSA SNYGG DESIGN, KOLLA IN!

2009-07-30 @ 23:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0