VAD TYCKER JAG OM ATT ÄTA?

aww. jag hittade en skitbra låt precis på youtube.com. awwww, Dj Mangoo - You are my Fantasy :) en gammal också! haha.. aja, jag blir alltid så glad av att lyssna på bra låtar.. speciellt sånna som är flera år gamla & bra :)

nu tänkte jag dela med mig av det jag älskar, av mat då förståss, eller det man kan äta... eftersom att jag klagade på mig själv innan om att jag inte tyckte om mat som typ, alla andra gör. hhöö, men här är några saker jag är beroende av, som jag älskar.

ostbågar : jag älskar ostbågar, men oftast får jag inte äta det av vänner som jag umgås med, vid tillfället för att det luktar spya säger dom. det är bara kuuul! haha, aja.. men jag förstår inte hur det kan vara sååå gott och vanlig ost så himla äcklig? någon som vet? berätta det för mig då! tss ;D

mc cicken junior :  BARA FRÅN MC DONALDS!

mammas potatismos & ris: mmmmmihi, jag älskar det.

potatisar i ugnen, made by me: sååå gott, med keso! =)

coca cola : vem älskar inte det? jag är typ beroende av coca cola, fast som tur är har jag slutat liiiiite mindre med att dricka det nu. innan hade jag två liters flaska i rummet och drack upp hela under en dag. thats not good! men nu har jag inte det längre, utan bytt till fanta. haha, naajee.. men på jobb när jag äter, blir det alltid coca cola till & jag vill inte ha någon annan, cola light eller annat.. bara coca cola, den riktiga! nothing else ;p

pistagenötter : mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmums. kan inte säga annat! =)
hittade lite info om pistagenötter, hahaaaa...
Pistagenöten är fröet från pistagebusken, och inte någon äkta nöt. Det innebär att de som är nötallergiker kan äta pistagenötter. Pistagebusken kommer ursprungligen från sydvästra Asien, från Iran och västerut till Levanten. Idag odlas de bästa kvaliteterna i USA. Pistagenöten är starkt grön, och det omgivande beige-vita skalet öppnas med ett knäpp när den är mogen. Den innehåller en hög halt protein, kalium och järn. Pistagenötter är populära snacks, i sallader, bröd och i desserter samt bakverk.


Kommentarer
Postat av: jennifer

fin blogg :)

2009-07-23 @ 16:43:41
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/
Postat av: Agnes

Skulle inte kunna leva utan Cola. :P

2009-07-23 @ 17:18:17
URL: http://agge1.blogg.se/
Postat av: Cajsa

haha det är väldigt få som gör det..^^ men jag söker i alla fall stöd. som nu ska jag börja på en ny skola OCH flytta hemifrån så då ska jag söka stöd hos kuratorn på den skolan.. :P

2009-07-23 @ 18:17:33
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0