BILDER - ALLA ÄLSKAR BILDER!

hejsan, amela här! hhöhö. har precis kommit hem från stan, har varit ute med mina syskon, åt choklad och glass, mums. riktigt fint väder ute, verkligen! och kolla klockan, den är nio och det är fortfarande jätteljust ute, nice! haha, eller det har det ju varit länge nu, men det är bara jag som lagt märke till det just nu! hih.. iallafall, idag hände en konstig sak. blev så förvånad, men ändå glad. tänker inte ta upp det, här. hih, sorry. vet att ni blev nyfikna nu, (A). sorry for that. aja, igår var jag ju ute med minela, och vi tog massor med bilder. och jag vet att alla älskar bilder, så jag tänkte att jag kunde dela med mig lite, eftersom att jag inte lagt upp så många bilder den senaste tiden. skulle ni gilla de vaa? :) njut.


detta är då på väg till landskrona från malmö, mamma & pappa handlade plommon till mig som jag ääälskar! har några kvar btw, så ska äta dom nu, efter inlägget såklart. hih... sen fick jag också något jag även älskar, minst lika mycket. btw, man ser verkligen hur jag gnagar! hahhaha,

körsbäääääääääääär. mumsiiiisii :) 


så, nu kommer gårdagens bilder! :)



jag älskar oss,

haha, ja inte lätt äär det när allt hår kommer & förstör! ;) hahha..

jahappja.. finns massor med fler bilder men alla kan jag inte ta, sorry. jag orkar inte lägga upp fler, så ni får nöja er med dessa, och det är många, i know! so be happy! :) nu ska jag chatta med sameeel, någon man saknar otroligt mycket! <3


Kommentarer
Postat av: Carro

svar:jag har mest chillat med min pojke :) dudå?

2009-06-21 @ 21:24:50
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0