Bilder från bröllopet

hejhej.

sitter hemma och ser på tv, är riktigt trött. idag skulle vi till dalabadet med alla HPklasser. jag gick inte dit, blev för klyddigt med allt bestämmande. en sa så & en annan sa så & sen blev det inget för mig, nej. så jag är hemma, hmm.. jag är riktigt hungrig och ska snart ta och äta något, sen får vi se vad jag gör. måste också in till stan senare, lämna pengar till sanna och sen kanske ta en fika. får höra med någon om någon vill hänga med.

hah, jag har inget roligt att berätta.. sorry?
men här får ni några bilder sen bröllopet i lördags, kul va? ;p



finns bilder på brudparet, men vill inte lögga ut, fall i fall de inte vill.
jag hade grymt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0