Tokio Hotel T-shirt <3

hejhej.
här sitter jag och håller på att somna, när jag egentligen ska sitta och plugga förfullt inför ett prov som vi ska ha imorgon, i näthandel. ja, jag säger ju bara lycka till. ja, vi ser ju redan hur det kommer gå, när jag sitter här och gör ingenting.

iallafall. hur fint väder som helst ute, vill bara gå ut och sola, men ja.. prov..........
jag orkar verkligen inte! nej nu ska jag på toa & sen ska jag äta (allt för att inte plugga), sen får jag verkligen ta och göra något vettigt, plugga kanske? ah, nu går jag!



jeans: Gina Tricot
tröja: H&M - tokio hotel, mot AIDS.
svarta armband: Lindex
vita/silvriga armband: Gina Tricot - present av syster. <3


så, jag har ju lovat att visa bild på mitt nya skärp? ;) här är det.. från Gina Tricot. 99;-! är det iiinte snyggt? jag älskar det!
har ett annat också. fast det är helt rakt, med nitar på - svart, som detta också! :) jag är käääär i nitsaker!

Kommentarer
Postat av: anonym, eller inte? ;)

ulala sexy lady

2009-06-03 @ 23:07:46
Postat av: Irfan

Nevalja ti nista majca :P

2009-06-05 @ 22:10:24
URL: http://lole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0