Tosselilla 09

måste börja med att säga att det var grymt kul! såhär borde man spendera varje dag under sommarlovet, LOVAR! okej, först var vi helt sura för de tog överlång tid att komma och det var inte roligt folk i bussen, hah! men när vi kom fram så stack vi tre och åkte först den vi alla älskar, den männen snurrar på oss, finns även här i trellan. haha, jag vet inte vad den heter? men jaja.. sen satte vi oss i en båt? och började pendla lite, hih. mysiigt, därefter ville vi bada så det blev det.. men dom ville inte åka en med en luftring så jag fick åka ensam, hih.. roligt. sen åkte vi massor med baki och det var grymt kul. har fått färg också, har ju solat såklart. minela, hahahha. vi åkte en jättehög vatten något? man skulle ha typ en matta så skulle man åka ner med den. jag, minela och baki åkte samtidigt. i vars en sån sak. hih, så jag och baki klarade oss men minela, hahaha. hon tappa sin matta i mitten och sen ja, jag ska inte berätta mer. men grymt kul va det! :) hela dagen var lyckad, superfint väder och allt :) nu har jag ont i mina axlar och i ansiktet, även halsen! skrikit förmycket. '


kan bjuda på denna bilden. AHHAHA, asså ser ni vad det är för karusel? en för småbarn, men som vi skreeeeeeeek. överkul!


Kommentarer
Postat av: carro

svar:med mig är det bara bra :D Händer idag då:)?

2009-06-24 @ 10:54:41
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: sanja

älskar din blogg:D, ska du åka till bosnien i år?

2009-06-24 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0