FREDAGEN DEN 13!

hej. nu är jag här igen, blir lite oftare nu än innan. då menar jag inte så som innan - från början, då jag skrev varje dag. tyvärr :/ men men.

igår hade vi prov i näthandel B och nationella i engelska - speaking. Godkända blev vi på nationella sa hon, - det är vad hon visste direkt efter att hon hört oss prata så mer får vi reda på mer, i think. i näthandel B fick vi reda på idag, jag fick MVG and i'm happy! hah, jag och F lovade varandra att få alla rätt - det fick vi! :) 30/30 ;) sen så fick vi också reda på idrottsuppgiften som vi gjorde för ganska längesen - fick VG där. iallafall, jag hade sååån huvudverk i skolan idag - sen i slutet av dagen tog det i för hårt, det gjorde så jvla ont. jag stod inte ut mer, tjugo i två gick jag hemåt, hade slutat och när jag kom hem la jag mig på soffan och bara blundade en stund, såå trött, såån huvudverk! efter att ha legat i en kvart och bara vilat tog jag en tablett och åt snabbt, sen gick jag mot systrar & bönor, dags för woooork! skar mig lite på mitt finger, men det var inget farligt - haha, otursdagen, fredagen den trettonde - jag skar mig! HAHA, nej men ;) nu är jag hemma och är sååå trött. har precis ätit mammas goda spagetti och köttfärssås, muums! :)

jag funderar på att lägga mig, men jag vet inte än. hmm, jag vet inte? ah, jag är sååååååå sugen på godis, chips & allt. vill bara äta goa saker just nu - hm? men men, nej nu ska jag gå. har iallafall hört av mig! (A)

btw, ni vet min drööömprins - bill kaulitz? ;) detta är gamla nyheter, but anyway.  han har nu dreads som sin tvillingbror tom, nice va? jag har ingen bild just nu, men jag hade tänkt fixa mig en, så jag kan visa er, visa er som inte har sett det. jag tycker iallafall att det är grymt cool, tvillingarna har samma frilla! :) haha, nej men det är faktiskt riktigt fint, även om man saknar bills snygga lejonfrilla. /: men men, man får vänja sig. jag gillar det iallafall! :) haha, när ska dom komma hiiiiiiiiiiiiit till Sveriiiiiige.. :(

nu, nu har jag skrivit klart, ´promiiiize`. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0