Godmorgon

Hejsan. nu tänkte jag skriva lite eftersom att jag inte hört av mig alls under de senaste dagarna. sorry for that.
hoppas ni alla mår bra, själv är jag ganska trött efter igår men jag lever. asmir fyllde arton år igår, grattis igen. så det var fest. yeeeeeeeeeeeees, jag jobbade igår & vet ni hur skööööönt det är att inte jobba idag? whuh! alltid har jag antingen sålt kvällsan eller jobbat, eller annat liknande! så nu, för första gången ever!!! :) leedig, så skönt det var att kunna sova ut, även om jag vaknade vid elva. men sån är jag, jag kan inte sova längre. tvr/;  men, ah. jag har absolut inget att skriva om, men jag har iallafall hört av mig. (A) kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0