HEMMAKVÄLL

Hejsan trogna lääääsare! :) hoppas allt är bra med er! själv är det helt okej, förkyld och så, men jag lever än. hah, ja.. vad har hänt idag då? jo, först måste jag bara berätta att igår kväll kom mamma in och sa att jag skulle fixa klockan eftersom att man tydligen skulle det och så klart vet jag inte vad jag ska sätta den på så jag gjorde som jag gissade på. hahaha, ohnej. så jag vaknade halv åtta idag och visste inte vad klockan var på riktigt så jag frågade syster eftersom att hon hade satt klockan rätt, den var halv tio. hmm, jag skulle börja jobba tio! så jag fick skynda mig. jobbade till tio i fyra och sen blev det att köpa nötter på tasty house och sen blev det hem. har varit ute också, handlat godis på hemmakväll och vet ni vad? haha, tack eller något? :O haha,

nu är det så att jag bara äter razerbilar, ni vet dom? ja, men dom som är av choklad! såååå gooooda! så skulle jag handla godis och jag plockade riktigt mycket, så kom det en kvinna och sa "ta nu inte alla" (tror jag det var, något i den stilen) så skratta dom andra, tack? haha, sen sa hon "jag tar lite", "om det är okej" så svara jag "nej, hahhaa" ohnej, haha. men men ;D

nu ser jag film, den heter Hemma bäst ;) efter den ska jag sova, ha det bra. så hööörs vi igen,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135



Finns även dem mest kända sidan Gratis Bio samla poäng och få hemm massa snygga prylar ävben där helt gratis



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=48441

2009-03-30 @ 18:18:03
Postat av: Anonym

ska du gå på dino merlins konsert?

2009-04-01 @ 00:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0