Praktik

Helloow.
idag är amela igång, haha (A) dagen började med att vakna tidigt - 08.00, ville bara dööööööööö. lägga mig ner i sängen igen och strunta i allt. men det var praktik som väntade, så jag var tvungen att gå upp. gjorde mig i ordning och sen blev det dags att cykla. dagen har varit helt okej, lugn & så. när jag kom hem såg jag på tv, åt lite godis och smsa lite, det gamla vanliga, hahha. men men, sen blev det dusch och nu sitter jag här. känner att magen vill ha mat, kanske dags att mata den lite? ja, det får jag göra sen.

vad händer imorgon då? jo, samma som idag. på onsdag blir det skola & jobb på badhuset, torsdag blir det bara skola och malmö med klassen, och då ska vi titta på någon mässa, jag minns inte riktigt. iaf, fredag blir det skola och sen jobb på systrar & bönor, lördag blir det jobb på badhuset och söndag blir det jobb på systrar & bönor.
varför jag skriver detta här, är för att ha lite mer koll på min vecka, när jag sen kikar in så ser jag vad som ska göras och om jag glömt att jag ska jobba någon dag, osv osv. jag skriver det i min kalender också, i do. men bäst att vara på den säkra sidan.

nu tänker jag lägga upp två bilder som jag bjuder på, sen hörs vi väl, någon gång igen, kanske imorgon, kanske några dagar senare. vem vet, inte jag iallfall. jag vet iallafall att jag är torr -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0