shopping - dag två

haha, hejsaaan. nu har jag handlat igen, hmm.. jag måste verkligen säga att det inte är likt mig, som jag sagt innan också. jag skrev igår att jag skulle till stan med storasyster idag, men det blev inte alls så. utan det blev stan med selma, efter skolan. först handlade jag en till present till henne, sen bytte jag mina tights som hade hål, köpte tre andra tröjor från gina tricot. så nu har jag handlat så det räääcker, haa. innan vi handlade gick vi in till systrar & bönor - min praktikplats. vi fikade och sen blev det då shopping. sen åt vi på mc donalds - icke dåligt mat! vi åt HAHAHA, morot och äpplen.. vem har sagt att vvi försöker banta? hahahhaha. nej jag skojar. men det var det, sen gick vi till jobb. nu är jag ganska hungrig, så först ska jag äta och sen blir det väl tv eller något. nej, dusch!

mitt internet fungerar fooortfarande inte! sorry /: vilket betyder inga bilder på mina shoppingkläder. sorry!
men jag lovar att lägga upp dom så fort det fungerar igen & så fort jag fått koll på hur man lägger in bilderna till datorn, med den mobilen jag har nu, samsung. men men, vi ser!

ha det bra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0