städa - sova sova sova

Hoj. nu har jag vaknat, men ändå är jag riktigt trött! tänker inte sova längre, blir bara att jag inte kommer kunna sova inatt & så. och det får inte hända, praktiken imorgon ju! men jag kunde inte hjälpa att jag sov idag. riiiktigt trött var jag! jag har städat heeela rummet idag, med hjälp av syster. så nu är rummet helt städat och det är skönt! :)

vet ni vad som händer imorgon, förutom praktiken? (AAAAAAAA)
jag tror min älskling kommer - mobilen
hiiihiii (A)

bara för att jag inte har mycket att skriva om nu, eller har haft nu de senaste dagarna.. så har jag heller inte lagt in bilder? tänkte, varför inte göra det nu? & jag varnar er - det blir inga nya haha.. när mobilen kommer - då kommer det många bilder. lovar! :)


så det får räcka - höhööö.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0