desperata hemmafruar

Hemma & arg!

idag blev det praktik som vanligt på alla tisdagar, & måndagar då förståss.
idag hade vi mycket att göra men det var kul. men såååå trött som jag var, skulle jag inte vilja vara igen, nej. det kan bero på att i måndags, igår.. började praktiken halv tio, och gissa när jag kom hem? jag var hemma halv elva på kvällen. jo, det gick ju bra.. nej men vi hade en vanlig jobbdag till sex och sen hade vi alla möte, vi som jobbar på s&b. skoj, sen blev det kaffekurs också.

så idag har allt gått bra och nu är jag jättetrött. tydligen har vi prov imorgon och jag kan bara säga LYCKA TILL!

nu ser jag på ugly betty och sen blir det desperata hemmafruar, sen nattinatti. ha det bra. puss

iloveyou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0