Jobb.

Hejsan. Just nu sitter jag vid min storasysters dator, så det är anledningen till att jag kan skriva idag! jag gör så gott jag kan för att få tillgång till någon dator, hihi. jag förstår inte, varje gång min data fungerar så kommer det något och förstör.. hmm :/ men men.. jag har också tröttnat på datorn lite nu, men jag måste erkänna att jag saknar att besöka olika bloggar.  men sen så måste jag ju också skriva arbeten & sånna saker till skolan och det kan jag ju inte göra när min dator inte fungerar. hmm?

iallafall..
vad har hänt idag?
jo, jag vakna halv tio, bytte om & så. åt, sen körde syster mig till jobb och jag slutade kvart i fem.. puh! :/ riktigt jobbigt och trött är jag! jag har också läst i min bok idag, massor. men massooooor finns det kvar att läsa =( men men..

nu ska jag sova. KRAM!

Kommentarer
Postat av: isa

Jo jag vet att det är farligt för det finns massa bakterier men jag tvättar den noga :).

Sen är ju röken också farligt. Det är ju som att röka 100 ciggaretter har jag hört men man röker ju inte vattenpipa ofta :P.

2009-05-10 @ 23:11:46
URL: http://isaisaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0