schuuuuuuuule

Hoj.
sitter i skolan just nu. slutar klockan två! sen ska jag skynda mig hem och äta, sen ska jag, eller mååste jag plugga. har nationellaprovet imorgon i engelska, ojoj! den sista delen/delarna. svåraste också =( och sen måste jag också läsa klart kapitlen i svenskboken som ska vara klart till imorgon, men jag tror inte att jag hinner det. så det får jag isåfall göra imorgon efter skolan. sen har vi också en läxa till imorgon i företagsekonomi.. oh, jag orkar verkligen inte längre. har massor i skolan, just nu & sen två jobb, hinner aldrig sova ut och viiila! men men, ska försöka göra klart detta som måste göras klart. sen kommer ju sommarlovet - då jag heller inte kommer kunna vila, eftersom att jag antingen kommer jobba, två jobb. elle bara ett. men jobb blir det i vilket fall som helst!

men men, idag skippar jag optikern. hinner inte, så det får bli imorgon istället. vågar jag?
men nu ska jag fortsätta plugga. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :)

2009-05-06 @ 12:33:47
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0