Shopping

Tjena!
har precis kommit hem och är riktigt trött, men det betyder inte att jag ska lägga mig i sängen och soova. nej! riktigt fint väder är det ute också, det gillar vi! :) iallafall,

igår gick jag till minela, var där lite med selma också. sen blev det till dalabadet och titta på elden, hmm. kul (Y) sen gick vi hem till minela, såg på tv och sen somnade vi. skönt. och imorse, såg vi på tv och åt. sen gick jag hem, precis när jag kom in, var här i någon minut så ringer min chef och undrar om jag kan komma till jobb eftersom att det var en lååång kö. så de behövde hjälp. jag var där efter ungefär tio minuter och massor att göra, ja! men nu har jag kommit hem och nu måste jag egentligen duscha & fixa mig, men här sitter jag ja! ska bara skriva klart sen måste jag sätta igång.

vi ska ut och äta, vi på systrar & bönor. jag vet inte riktigt var det blir, men jag tror det blir malmö. men såklart så berättar jag ju sen, när jag kommer hem. :) i think, eller imorgon! men någongång kommer ni få reda på det, det är inte så att det är såå WOOW. haha, men vi ser iallafall.

sen tänkte jag också lägga upp lite bilder. njut ;D hahaha!


äntligen har jag mina flippflopps! jag äälskar dessa! förra sommaren hade jag exakt likadana, dom bruna då. det är inte svart, utan brunt, syns kanske inte så bra på bild. men men.. iallafall! så hade det kommit in svarta, vita och en annan färg. men i onsdags när jag var på stan, H&M. så hittade jag BRUUUNA! ville bara ha bruna (A) men så hittade jag orange också, skitsnyggt till bruuuuuuuna ben. love it! 49 ;- st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0