taekwondo

Hoj!
Hemma nu, har varit och kollat på taekwondo, riiiiktigt skoj! haha, jag kände verkligen att jag också vill börja med sånt, riktigt skoj såg det ut att vara, ville bara hoppa in där och börja slåss! hahhahahh :D trodde verkligen inte att det var så roligt att titta på! fick även lära mig att man ska slå på "västen" man har på sig och på hjälmen - huvudet, det är då man får poäng. det var en tjej som var riktigt rolig, hon skrek hela tiden Hoooohhh! sooooh, blablalbla. hahahaha, helt liten och roolig & SNABB! hon vann när hon mötte sverige =/ hbuuh... aja, det bästa av allt var att vi hittade folk från BOSNIEN ocksååååå. vi pratade lite med dom & så. fan vad nice det kändes, man kände verkligen värmen, kärleken från bosnien och hercegovina! när vi såg dom, asså jag kände verkligen hur glad jag blev och hur mycket jag saknar bosnien! roligt var det iallafall.. tänkte gå dit imorgon igen - no life (: hahah. aja, pussssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0