malmö

hejsan. idag är jag riktigt trött, orkar knappt röra på mig. men sov skönt, det måste jag erkänna! :) när jag vaknade så var det bara till att börja städa. nu är huset städat och jag gör ingenting. är riktigt hungrig, vill äta på mc dooooonalds. ihii.. ska nog göra det snart. :) ska också till stan & handla lite kläder, eller ja vi ser hur vad jag får med mig hem! :)

igår var vi i malmö, jag selma och minela. jag fick med mig bekini, skor och min älskade tokio hotel - tröja, för AIDS! som jag letat efter här i trelleborg och såklart ska den inte finnas här så det var bara till att åka till malmö, jag var helt rädd att tröjorna skulle ta slut, hade paniiiiiik! men jag hittade en, hoooh! :) det var nog bara fem-fyra tröjor kvar i butiken. och nu är dom nog slut. vilken tur att jag hittade den. oh, så glad jag är.. riktigt snygg är den. nu är amela lycklig! :)

<3


ted



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0