bara ett inlägg & ändå fortsätter ni?

Haha, lite förvånad faktiskt. Jag har skrivit ett inlägg de senaste dagarna och ändå fortsätter ni läsa :) Det gör mig glad (Y). Jag vet inte varför jag bara skriver ett inlägg nu mera. Men jag orkar inte? Bloggtorka? Vem vet men jag vet iallafall att jag inte orkar skriva ;p

Igårkväll vaknade jag helt plötsligt mitt i natten, varför? Veeet inte ;o Helt plötsligt var jag helt pigg & överglad. Selma var såklart uppe och höll på med mig lite, sen kunde jag inte somna om. Men efter en stund låg jag och drömde =) & imorse, hahhaha! Ohno. Jag gick upp (orkade verkligen inte) packade vad som behövdes och bytte om. Gick ut till vardagsrummet där alla andra satt, jag står och gungar lite (som om jag skulle ramla när som helst, så trött som jag var) Iallafall. Såklart skratta dom åt mig och sen fick jag försöka få i mig något annars skulle jag inte alls klara dagen. Åt en macka och sen åkte vi.


Min älskade storasyster blev 20 år gammal igår! Ett stort grattis igen, my love:) <3
Nu ska vi, tre syskonen ut till stan & handla glass & kanske hyra film, we'll see!

Btw, jag har inte visat bild på mina nya skor som kom senare? You wanna seee?:)

Dessa är dom jag fick först  & det är dom jag gillar mest också. Men synd bara att dom är lite stora! Annars hade dom varit perfekta =( Åh.. Jajadå.

& jag kan inte hjälpa att man inte ser så mycket (jo det kan jag) men jag tänker inte anstränga mig här för att ta kort på dom, detta får räcka & nu ska jag äta Benglassen, vad heter den nu igen? Jaja.. Jag har iallafall sagt att jag inte tänker äta dom glassarna just för att alla älskar dom, men nu tvingar dom mig här så jag får väl ta en LITEN smakbit! Vågar jag? ;P & såklart, till det COCA COLA :) Nu ska vi ha myskväll. Puss på er, hörs imorgon.


(Okej, sorry för att texten nu blev helt konstig men jag råkade klicka på någon knapp så jag får den inte till "normal" igen. *SNYFT*.


Okej. Detta inlägget tog flera timmar att skriva, jag menar det också! När jag väl började skriva så var klockan runt sex! Sen gick jag och duschade, tänkte att jag kunde skriva klart efter & sen tog jag lite tårta, tänkte att jag skulle skriva klart efter att jag ätit klart.. Men neej, jag åkte med syskonen till Entré för att handla gottis. (blev ingen film), som ni ser skrev jag lite längre upp att vi skulle åka & nu är vi tillbaka.. Så nu, äntligen avslutar jag detta inlägg även om det inte är så långt, höh.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0