Beskriver mig själv... .

... som död! Jag är såå himla trött att jag inte orkar göra någonting och ändå tvingar jag mig själv att sätta mig framför datorn och skriva minst ett inlägg, to ya bara för att jag inte skrivit igår & idag.. Okej, ett inlägg kom ju igår men ändå. Orkar jag berätta vad som hänt? Ja okejdå!

Vaknade vid elva & snoozade till tolv, gick sen upp och packade in det sista och fixade mig. Sen ringde jag ett samtal och cyklade snabbt till lokalen för att betala. Därefter cyklade jag hem igen, så gick jag & Selma mot stan för att då möta upp dom andra från jobbet. Men innan det så åt vi på Mc Donalds och jag mådde inte så bra, jag var sååå hungrig men jag kunde inte äta fettig mat som "frukost" fast det blev två Mc cicken junior och när klockan var två mötte jag upp dom andra, Selma stack och vi åkte. På väg dit stannade vi för att fika lite snabbt, jag vet inte vad stället heter men vi alla tog iallafall vars en Kakbufé, då man alltså fick välja vilka kakor och hur många som helst och till det fick man antingen tee, kaffe eller saft. Jag mådde ju inte så bra fast ändå beställde jag också kakbufé och såklart mår jag ju inte så mycket bättre efter att ha ätit mera fettiiiga saker.. . Nah! Vi fortsatte åka och när vi kom fram var det upp till rummen direkt och byta om & neer till spa'et. Där var vi ganska länge och senare gick vi upp, en efter en av att ha tröttnat att vara i vattnet. Så vi gick upp och duschade, bytte om osv osv och sen vid åtta åt vi middag. Jag kan säga, iiiiinte min smak av mat! /; Fast jag äter ju heller inte alls sådan "fin" mat.. . Jag beställde en förrätt - jag rörde inte ens det.. Uh.. . Jaja, efter att vi ätit och snackat så blev det rummen igen. Där såg vi film och sen gick jag in till mitt och Sannas rum, där hon redan låg och sov. Jag kunde såklart inte somna så jag var uppe runt kanske ja jag vet inte, fem? Sen somnade jag och vid sex hör man Sanna säga "Amela" och så svarar jag "mmmmm". Haha, jaja sen fick vi skynda oss för att äta frukost och skynda tillbaka till Trelleborg.

Skoldagen var helt okej, sen blev det jobb efter och nu är jag hemma. Jag beskriver mig själv som död! Jag är slut, seriöst. Jag har bara tjurat nu när jag kom in, alla tittar helt konstigt på mig här hemma. Varför så sur? Jag är tröööööött! Vill bara sova men det kan jag inte, jag har & göra. Måste göra en bokrecenssion (inför en redovisning imorgon). Yiho? :( Oh, ska äta snabbt sen får jag plugga då.. SEN ska jag sova! Don't care!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0