GALEN HELG

Hejsan. Inte skrivit idag, i knooow.. Bad girl! Nej men jag har jobbat och sen har jag bara kollat på massa serier på TV. Åh vad skönt det är, speciellt efter en super & en galen helg!:) Jag är glad!

Igår åkte vi till Helsingborg som jag skrev igår dåå, vi fixade oss och gick till Mc Donalds's parkering och väntade där på dom andra. Sen åkte vi in, haha! Jag säger bara, det var inte värt pengarna, men jag hade jätteroligt med mig själv, som vanligt. Står och dansar som en liten, inte vet jag. Haha! Men jättekul hade jag iallafall! Efter att konserten slutat, vid två så åkte vi tillbaka - till Malmö & åt på Mc Donalds, körde därifrån halv fyra.. Så vi kom hem, runt fyra tiden. Jag har haft sjukt roligt! :) TACK! ;D Btw, jag förstår fortfarande inte hur jag klarar detta. Helgen har varit galen, sjukt rolig + att jobbat båda gångerna efter att ha festat eller varit ute. Hih :)

& just det, la märke till det idag på jobb. Varje gång jag rör min arm på ett speciellt ställe så får jag jätteont! I fredags gick jag in i en dörr och ja, det gjorde sjukt ont! Håh, tur att jag har blåmärken över hela armen nästan ;/ Haha.. Jaja..

Nu ska jag fortsätta se på Gossip Girl :)
Här får ni någon bild från igår.
Jag&Minela.


Tur att Minela inte syns på bilden där uppe? Varför kan man inte bara få se hela bilden utan att något ska försvinna??:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0