Helsingborg

Okaaj! Alles gut? Sorry för att inte ha skrivit tidigare men jag har jobbat hela dagen & wiho vad jag är på humör! Haha, okej. Jag brukar inte festa, men jag älskar att festa när jag väl gör det!:) Har bestämt mig för att göra det oftare =) Hih. Fyfan vad jag mår bra av det, haha! :) Måste släppa loss oftare, ha roligare! :)

Igår var vi på fest hemma hos Sadija, superskoj! Verkligen! Och nu ska jag duscha och fixa mig, så åker vi till Helsingborg och ser Halid Beslic på hans konsert, wiiihooo. Me love life, right now!:) Vi ses där, ni som ska dit;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv: oh okej ^^

mja, inget alls ''/

2009-11-08 @ 00:56:51
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0