hittade annat!

Hah, yeah right. Jag skulle ju göra det jag skrev? Så mycket jag skrev också! Mh, blev annat såklart! Jag tog fram smink och började kladda lite, resultat:




Hahaha, inget seriöst men ändå. Obs, ögonen är inte likadana. Tog en färg på den ena och en annan på den andra, ja ni fattar! Om man tittar på bilden där jag "kollar in mot cammen" så ser man skillnad. Ja, thats it. Nu ska jag, ligga här och inte göra någonting för jag orkar verkligen inte göra något, seriöst jag är lat! Borde nog få i mig mat, är sjukt hungrig och har bara ätit två mackor I MORSE innan jobb & efter jobb åt jag två bananer. Så, man kanske fattar att jag är hungrig! Nu: spara & publicera inlägget & sen logga ut härifrån. Kolla bloggar & bara ligga.. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0