i miss you soo much

Jag börjar inlägget med i miss you soo much! Hihi (A).

Just ja, jag glömde ju berätta! Jag somnade till lite innen, som jag skrev att jag skulle göra.. Vila & försöka sova lite, och vad skönt det var! Att bara lägga sig ner och lyssna på musik, somna en liten stund, bara en liten stund! Du kommer vara pigg sen igen, du kommer orka göra annat sen. Så Mirela kom in och väckte mig och ville ha med mig till en shoppingtur, hhöhö.. Vi åkte till willys, ö&b, handlade massor där till hennes fest, yaaaho! Sen blev det också City gross. After that, blev det hemåt och så fixade hon pastasallad till oss alla, grymt gott! Sitter och gnagar på det nu. Men åh, jag kan inte njuta det minsta lilla av maten utan att jag måste öppna munnen och "vila" lite för att kunna andas! Åh, what is thiiiiiiis.. Känner mig helt trött & död, kan knappt andas, ont i kroppen & speciellt i magen.. Jajaja... Ska inte klaga - blir skola imorgon vilket fall som helst! Kan inte gå och jobba & strunta i skolan! Nooooo, never! UF imorgon också - hoppas hela gruppen är närvarande, för annars är det synd om er! ;) Åh, just det! Ikväll är det strandbaden(stavning). Fatta så kul! Såklart får man stanna hemma! * för att man inte fyllt arton år än! * För att man ändå är lite sjukis, men whaev! Jag hade gått iallafall, men det går ju inte! )= Det är sååå orättvist att alla inte får komma in, alla är ju ändå tredjeringare, så what! Men men.. Regler är regler VÄL. Ah, hoppas som sagt att alla i vår grupp kommer imorgon KILLARNA, även om det blir festande ikväll! Har massor att göra med företaget, kommer ingenstans! :(

Nu ska jag äta upp. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0