jag är ju så smart!

Åh, så jävla smart. Jävla smarthuvud! Varför sitter jag och skriver att jag ska plugga, jag behöver plugga. Såklart går jag till stan med syster och shoppar istället. Ohlord, vad ska jag göra med mig själv. Nu orkar jag ju såklart inte! Jaja, får väl tvinga mig själv finns inget annat att göra - ARG GUBBE!

Btw, fick med mig ett par tights, ni vet sånna jag älskar? ;) Får inte nog av dom, även om jag har hur många som helst så fylls det med fler hela tiden, varje gång jag hittar några snygga! Finns ett par som jag vill ha, som är dödssnygga! Men storasyster har dom så, you get it. Vill inte ha likadana! /:

Nu - försöka plugga. (F)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0